Thursday, March 13, 2014

Surau Upgrade Tender

English:

On behalf of JMC and committee members of Surau Al-Ukhuwah community there is an announcement, our musollah will soon be expanded by taking over the adjoining meeting room as  discussed and agreed at the last AGM.

Therefore on 15th March 2014 Saturday at 9am at the Clubhouse there will be a briefing session to the contractors who wish to participate in the tender excercise.

If there are residents of VWMS who are contractors then you are welcome / invited to enter.


BM:

Assalamuallaikum.w.b.t
Disini saya wakil jemaah surau Al-Ukhwah dan AJK komuniti ada sedikit makluman, Surau kita tidak lama lagi akan dibaik pulih dengan penambahan ruang seperti apa yang di bincangkan sewaktu AGM yang lalu. Dimana pada 15hb Mac 2014 hari Sabtu pada jam 9 pagi bertempat di Clubhouse akan diadakan sesi penerangan/panggilan Tender kepada kontraktor-kontraktor yang ingin memasuki sebut harga.

Oleh itu saya disini ingin menyampaikan jika ada diantara kalian/penghuni VWMS ini adalah kontraktor anda dialukan/di jemput utk memasuki sebut harga bagi kerja penambahan surau kita.Penyerahan BQ dan pelan akan diadakan pada waktu tersebut. Harap Maklum.. Jazakallah Khairan

No comments:

Post a Comment